TRANSFORMERS: Fall of Cybertron
TRANSFORMERS: Fall of Cybertron transports you to the final days of the planet Cybertron where you will experience the darkest hours of the apocalyptic war between the Autobots and Decepticons. Embark on an adrenaline-fueled journey through a wide range of missions and massive environments designed around each character's unique abilities.