Blood Bowl 2
TOUCHDOWN! Blood Bowl 2 smashes Warhammer and American football together, in an explosive cocktail of turn-based strategy, humour and brutality, adapted from Games Workshop’s famous boardgame. Blood Bowl 2’s new graphics engine and high-flying realization faithfully portray the fury and intensity of classic Blood Bowl matches. Lead the famous star team Reikland Reavers back to glory, in a new solo story campaign supported by the hilarious commentators Jim & Bob. Each match is unique, with unexpected events constantly renewing the experience! The single and multiplayer modes are richer than ever. In the online persistent mode against players (or offline against the AI), create and manage your own teams comprised of eight races from the Warhammer world – Humans, Orcs, Dwarfs, Skaven, High Elves, Dark Elves, Chaos, and the Bretonnian newcomers – gaining XP and unlocking new skills. Online, organize entirely customizable championships and trade your players to build your dream-team!