World of Warships: Legends – High Seas Sorceress
Acquire British Tier II Premium destroyer Medea for your fleet, and take advantage of her strong torpedoes and good concealment. She comes with a set of useful in-game resources. The bundle includes: - British Tier II Premium destroyer Medea - 500,000 credits - 7x Union Jack camouflages - 7x Common Credit Boosters - 3 days of Premium Account Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.