Xuan Yuan Sword: Mists Beyond the Mountains
Embark on a journey to unite the powers of the East and West against a looming evil! Popular and award-winning Chinese RPG Xuan Yuan Sword: Mists Beyond the Mountains arrives on new platforms! Eastern and Western worlds collide in an epic tale spanning Eurasia, Arabia, Francia and China. Embark on a long journey to locate the Invincible Arts of War as you take the role of Septem, a Frankish Knight unwittingly drawn into the power struggle between disparate cultures. Xuan Yuan Sword: Mists Beyond the Mountains presents its narrative using mythological and historically-inspired architectural styles, garb, cuisine and customs, blended with traditional turn-based RPG mechanics and HD hand-painted sprites. Recruit new characters to your party, capture enemies in battle using the Spirit Fusion Pot, then craft new items and monsters from Eastern or Western altars for different resulting appearances and properties. Only by uniting the powers of East and West can you hope to challenge the ambitions of the dark lord who tears at the seams of civilization!