Onimusha: Way of the Sword
Fight through bloodstained battlefields of intense swordplay action. Explore the historic Japanese capital of Edo-era Kyoto, twisted by malevolent clouds of Malice. With every stage cloaked in mystery, danger and intrigue. Battle against monstrosities from the underworld known as Genma in a tale of dark fantasy. Follow the tale of a samurai who wields the Oni Gauntlet, a mystical artifact that grants its bearer the power to slay Genma. Through gritty, blood-soaked brawls, he searches for his reason to fight. What fate awaits at the end of his path? Note: this content has not yet been age-rated. Age ratings information will be published at a later date.