Gold Mining Simulator 2
Shape the land, master the machines, and dig your way to fortune. Gold Mining Simulator 2 drops you into Alaska’s wild frontier, where survival and success depend on your mining skill, strategy, and teamwork. Experience realistic terrain deformation, detailed gold mining mechanics, and a full multiplayer mode. Build your camp, manage your gear, and explore five distinct biomes filled with challenges and riches. Whether you team up or go solo, every decision matters. Welcome to Falcon Creek. It’s time to strike gold.