Enlisted - Nambu Type 1 Squad
This pack includes: - Premium Squad for the Japanese forces, consisting of four assault troops and one engineer, armed with Type 1 SMG submachine guns - 300 Gold The Type 1 SMG is a Japanese submachine gun developed during World War II. It has compact dimensions and is designed for close-quarters combat. The Type 1 SMG uses 8mm caliber ammunition and has an automatic firing mode.