9 Monkeys of Shaolin
MASTER YOUR ART, MASTER YOUR DESTINY. In this beat 'em up game you'll play as the Chinese fisherman Wei Cheng who wants to avenge the death of his friends and family. Get your battle staff ready for a challenging adventure in Medieval China and for merciless fights with hordes of various enemies. Action-packed battles, user friendly controls and incredible atmosphere of great kung-fu movies of 70s – all this makes 9 Monkeys of Shaolin a perfect choice for every true fan of really hardcore brawlers.