Restaurant Tycoon: My Cooking Empire
Love cooking games? Manage 9 distinct kitchens, craft over 500 dishes, and rise to culinary stardom across 1000+ fast-paced levels in Restaurant Tycoon: My Cooking Empire. Customize your home, unlock trophies, and bring the heat! From street food to sushi, each kitchen will test your time-management skills as you work to satisfy impatient customers and hit your goals. But it’s not all about the kitchens—customize and upgrade your home to showcase your achievements, unlock trophies, and build a true empire! Perfect for players of all ages, this game offers fast-paced fun that’s easy to pick up, but tough to master. Can you handle the heat and build your own cooking empire? Key Features: 9 Unique Cuisines: Master a range of cooking styles and menus. 500+ Dishes: A global selection of recipes to perfect. 1000+ Levels: Challenge yourself with increasingly complex kitchens. Home Customization: Upgrade your furniture and earn trophies to showcase your progress. Fun & Fast-Paced: Simple to play, with endless hours of culinary excitement!