Malachite: Temple of the Sun
Embark on a journey through the depths of a lost ancient jungle temple. Start your journey through the depths of a forgotten jungle temple. Match colorful balls, unlock powerful power-ups, and construct your own temple as you progress. Choose between adventure and endless modes, immersing yourself in classic match 3 gameplay! Game features: - Fast, colorful ball-shooting fun across 45 levels. - Make matches and clear combinations of three or more from ball chains in order to progress. - Complete chapters to collect pieces for the grand temple. - Catch a wide array of magical powerups. - Play your way—enjoy a calming experience with the Zen difficulty, or turn up the heat on Challenging! - See how long you can last with Endless Mode! - Clear 5 bonus chapters to add structures to your temple! - 25 bonus levels in 5 extra chapters.