Friday the 13th: Killer Puzzle
Become horror icon Jason Voorhees and stalk campers across 150+ levels in the most gruesome puzzle game ever! Solve murderlicious puzzles to rank-up and unlock new weapons and special attacks. Help Jason terrorize victims from the campgrounds of Crystal Lake to the high-rises of Manhattan, from supermax prisons to space stations... and beyond! Friday the 13th: Killer Puzzle is developed by the twisted minds behind the darkly hilarious indie hit SLAYAWAY CAMP.