Extreme Formula Championship
Extreme Formula Championship is amazing 3D formula racing game for everyone. Do you Want to become a Champion, then show your desire to be a Formula Racing Champion. Features -Good Quality of Graphics used in the Game. -There are 5 Different Tracks in the game. -Excitement increases after every second. -You can play each Track maximum upto 99 Laps. -Both Keyboard and controller support provided. -Multi-language support in the Game. -20 Racing Cars available in the game. Get Ready for Extreme Racing Adventure........