Exterminauts
Punch in. Clean Up. Get Paid. Exterminauts is a co-op PvE shooter that puts you and your squad on the frontlines of Planet Tian. Slay pests, earn cash, and protect the fuel at all costs! 3-PLAYER BLUE-COLLAR CREW Forget the righteous battle cries of heroes. Here, combat is stripped down to a professional routine. Form a tight-knit trio of gritty, down-to-earth Exterminauts dealing with corporate honey traps and blood-soaked pest control. Every work order costs company money, so cover your crewmates, tally up your expenses, and survive your shift together. WEAPONIZED POWER TOOLS Industrial-grade gunplay where your everyday tools are your firearms. Unleash a flood of firepower with heavy-duty utility and repair equipment repurposed for slaughter. Activate the multi-purpose OVERDRIVE system to turn typical blue-collar gear into devastating, alien-shredding weapons. A HOSTILE ALIEN ECOSYSTEM TIAN is a living world that fights back. You aren't just shooting bugs in an unchanging arena; you're invading a living, breathing ecosystem. With the alien threat always adapting to your squad's tactics, your 3-player team is forced to constantly communicate, reposition, and change strategies to survive this chaotic slugfest.