Evil Dead: The Game - Deluxe Edition
Step into the shoes of Ash Williams or his friends from the iconic Evil Dead franchise and work together in a game loaded with over-the-top co-op and PVP multiplayer action! Play as a team of four survivors, exploring, looting, managing your fear, and finding key items to seal the breach between worlds in a game inspired by all three original Evil Dead films as well as the STARZ original Ash vs Evil Dead television series._x000d_ _x000d_ The Deluxe Edition of Evil Dead: The Game includes Season Pass 1. Season Pass 1 includes 4 DLC packs at a discounted rate. _x000d_ _x000d_ _x000d_ Iconic Characters - Play as characters from throughout the Evil Dead universe, including Ash, Scotty, Lord Arthur, Kelly Maxwell, & more, with new dialogue performed by Bruce Campbell & others!_x000d_ _x000d_ Play As Good or Evil - Fight for the forces of good or take control of the Kandarian Demon to hunt Ash & others while possessing Deadites, the environmental objects & more as you seek to swallow their souls!_x000d_ _x000d_ Off-the-Wall Visuals - Whether you’re tearing a Deadite in 2 with Ash's chainsaw hand or flying across the map as the Kandarian Demon, realistic visuals & physics-based gore brings the horror to life!_x000d_ _x000d_ This...Is My Boomstick - Brandish your short barrel shotgun, chainsaw, cleavers and more to do some delightfully gruesome violence against the armies of darkness.