Escape + Rooms Horror Bundle
Three relentless horror experiences set to push you to your absolute limits. Get ready for an adrenaline overdose with this spine-chilling bundle featuring three terrifying titles that blend escape room mechanics with classic survival horror. Explore, solve, and above all, survive—your life hangs by a thread in every single corner. Oxide Room 104 A bone-chilling body-horror game with escape room gameplay. Bad decisions have brought Matthew to this terrifying motel. Now it’s up to you to decide how to escape - will you make it out alive? Oxide Room 208 Eight people trapped in an old laboratory will try to survive their last moments in this action-packed, terrifying body horror game. Oxide Room 208 challenges you to face your fears in a dark and twisted environment where the boundary between flesh and insanity blur. Escape from Umbra Immerse yourself in a survival horror escape room experience. Trapped in a mysterious world of darkness where shadows lurk, your only help is a secret book and a flashlight. Solve the enigmas and move unseen to escape Umbra’s domain.