Enlisted - 15 cm Pz.W.42 Squad
This pack includes: - A premium squad of tankers + 15 cm Pz.W.42 rocket tank (Rank 4, Germany) - 400 Gold When purchasing this pack, you will acquire a premium squad of the 7th Werfer Brigade of the I Panzer Corps from the Wermacht Forces in the Normandy campaign. The squad consists of 3 soldiers of the “Tankers” class, and a 15 cm Pz.W.42 rocket tank. Note! The premium vehicle from the pack is available only for a designated squad.