Electronics Puzzle Lab
Awaken your inner engineer with the brainteasing circuitry of Electronics Puzzle Lab! In this fun and educational 3D puzzle game, your task is to inspect circuit boards and make adjustments to power LED lights. Take a seat at your workbench, cut wires, flip switches and more as you trace the path of the current. Start with basic puzzles and progress to advanced challenges that will test your limits in logic and electronic knowledge. But don't worry too much. Concepts are simplified enough that even those without electronics knowledge can solve the challenges as new components are gradually introduced. Replay completed stages anytime and try new ones as many times as it takes!