Electronics DLC
Power up your store with the new Electronics DLC! Expand your inventory with popular everyday tech essentials such as LED bulbs, power banks, USB chargers, flash drives, headphones, Bluetooth speakers, video doorbells, and many more. Give your customers everything they need to stay connected, powered, and equipped, making your supermarket a true one-stop tech shop.