egg boy
A 3D action game developed using the Unreal 5 engine. It has various gameplay methods such as shooting, jumping, and fighting. When the player eats grapes or bananas, the bullets fired will change, making it easier to destroy the enemy. Monsters of different styles will bring all kinds of troubles to players, and they must be full of passion and wisdom to reach the end. Players must constantly jump and shoot in each level. There is a dragon egg at the end of each level, guarded by different monsters. Players can pass the level by obtaining the dragon egg. The player will lose health points when being hit. A health value of 0 or falling from a certain height will cause the player to respawn at a specific point.