Dynacat
STORY Dynacat's home has been invaded by an army of robots who are draining energy from the land and storing it in the form of magic crystals. Follow Dynacat on an adventure to fight back against the robots and protect the land from withering. GAMEPLAY Dynacat is a fast-paced 3D platforming game with an isometric perspective. Speed through stages by using platforms, springs and other stage elements to overcome obstacles. If you're going fast enough you can even run on walls! Dynacat's magic tether can attach to many things with a variety of different effects. Use the tether while in the air to quickly dash toward enemies and other targets. STAGES Dynacat traverses three kinds of stages: In Action Stages the main objective is to reach the goal by traversing an obstacle course. Each action stage features has a variety of paths, some are faster, some have secrets and some will let you accomplish secondary objectives such as defeating a number of enemies or getting a certain amount of style points. In Boss Stages you must defeat boss robots. Identify their weak points and skillfully traverse obstacles to reach them. Unlock Special Stages by recovering enough crystals in an action stage. In these stages the goal is to collect a number of magic orbs and reach the goal within a time limit. Complete all the special stages for a special reward! GAME MODES The game has three difficulty modes: - On Normal difficulty, you can return to previously completed stages at any time. - In Easy mode, you can traverse stages without taking damage. - In Hard mode, stages are played in order and losing all lives will send you back to the beginning of the game.