Dumb Ways to Party
Dumb Ways to Party throws contestants into the The Dumbest of the Dumb game show - a whirlwind of wacky challenges, hilarious mishaps, surprise twists, big wins and even bigger fails! The challenge? Out-dumb the competition and take home the prestigious title of Dumbest of the Dumb! Are you here for glory? Fame? Or just to make a fool of yourself? Let’s find out! MINI-GAME MAYHEM 40 outrageous Mini-games to hurl at contestants, each one as wild and unpredictable as the last! PARTY WITH YOUR FRIENDS Whether you're playing solo or with up to three other players, the thrill of victory fuels the fun… and competition. Let the sabotage begin! HILARITY IN UNCERTAINTY Game Show Moments will completely shake up the round! One minute you’re close to victory, then, BAM! An item with chaotic effects leads to your comical downfall. Whether you're playing or watching the chaos unfold, dumb fun is guaranteed! FEATURES - Four player action awaits in couch co-op and online multiplayer - get ready for wacky head-to-head challenges! - Play as iconic Dumb Ways characters, such as Numpty, Botch and Clod, each bursting with their own quirky personality. - Use a variety of items to make every Mini-game even dumber than before! - Compete in the Game Show mode or enjoy non-stop action with back-to-back Mini-games in Freeplay. - Pick up and play mechanics that keep the fun and competition centre stage! - Experience the beloved Dumb Ways art style, reimagined in vibrant 3D.