Demons Are Coming! - Hell Knight
Expand your arsenal and gain a key advantage in the battle against the demonic invasion! This bundle introduces two valuable allies that add new layers of strategy and survivability. With more power and resilience at your side, you’ll be ready to send the demons back where they came from. ◾ The Blacksmith lets you upgrade your weapon mods before each fight, giving you a tactical edge from the start. Customize your loadout and unleash firepower tailored to your playstyle. ◾ The Armorer increases your durability by granting armor points, helping you endure the relentless waves of enemies.