Deadzone: Rogue Demo
Deadzone: Rogue is a fast-paced roguelite FPS set aboard the ISS- X, a space station overrun by rogue machines. Venture into The Deadzone solo or team up with up to 3 friends in online co-op. Wield over 30 upgradable elemental weapons to carve through enemies and powerful bosses. Improve your build each mission with augments, rare gear, and upgrades that amplify your strength and versatility. Snipe from afar, sneak in close, or go all-in with melee. Grow stronger in death. Fight. Die. Revive. Repeat.