Dashing Orange
Dashing Orange is a fast-paced 2D platformer with a focus on precision and fluidity, where you´re in control of a cute little Orange in a journey in this abstract world. Along the way, you’ll master jump, wall-jumping, wall-sliding, dashing and more than 25 new mechanics and traps as you leap from level to level, moving along, up and down the screen to put in your best possible performance in 75 challenging stages. Features: - 75 hand-crafted levels to test your skills. - Optimized Controls. - Paint levels with your orange juice by jumping, dashing or, well, dying. - New mechanics being introduced every 3 levels. - Start over immediately after a failed attempt.