Danger!Energy
Santermonia is the leading virtual city in the global network. Faust is the new captain of the Santermonia's team for integration in "real world". And now Santermonia has the chance to get independence from global network, that is controlled by Main Virtual Controller (MVC). So, captain Faust is drawn into the struggle and now Santermonia's fate in his own hands. Will he follow in the footsteps of previous captain and realize his plans?