Dad's Monster House(Demo)
Dad's Monster House is a hand-drawn puzzle game featuring horror and fantasy. It tells the story of Carlos' journey after he receives a distress call from his father, pleading for him to return to his old home and rescue his dad. *Trial version only contains few game content for Demo Event, more please visit our official product page!