Crimsonland
Thousands of aliens, mutant lizards, giant spiders and more are on the attack - can you survive the onslaught? Crimsonland is a top-down dual stick shooter where the screen is filled with literally hundreds of enemies. Unlock dozens of weapons and perks in seventy intense missions, then unleash the arsenal and show your skills in six survival modes with highscore leaderboards. All game modes feature local cooperative game mode for up to four players. Gather your friends and show everyone who wields the plasma shotgun like a pro! The Xbox One edition of Crimsonland features ten extra levels, a dangerous new enemy type and a new, exciting survival game mode.