Crime Files Bundle
Step into the shoes of three detectives and lead investigations that may put your life in grave danger. Your dossier includes: Ghost Files: The Face of Guilt - Lead a police investigation in the afterlife! Ghost Files: Memory of a Crime - Stop a series of terrible crimes! Crime Secrets: Crimson Lily - Stop the mysterious killer!