Cowboy Kart
Giddyup and get ready for some cowboy kart racing, ya’ll! It’s old school racing I the old west. Hurl horseshoes, drop cow-pies, and toss some TNT in this wily and wild game from the '90s.... the 1890s that is! Supports up to 4 players split-screen.