Conquistador Rex
3 spaniard conquistadors lost in an unexplored region of America full of jurassic creatures and other enemies. Conquistador Rex is a challenging 2D tactical platform game to play alone or in local co-op with a fantasy and historical setting. And if you just want to enjoy it without frustration, the "Explorador" mode will allows you to save the game at any time without losing its challenging essence. Be ready to beat 10 long and challenging levels carefully designed with great characters and enemies drawn by hand. You will have to combine the different skills of the three main characters to advance. Will challenge your intelligence, reflexes, memory and sense of direction. Think carefully about each step to get back home! A tribute to 3 ancient vikings.