ComputerHead: Springloaded Bundle
In ComputerHead: Springloaded, you play as Chippy, a quirky computer character bouncing through a deadly, ever-changing arena. Jumping from trampoline to trampoline, you’ll dodge spikes, fire traps, and bear traps while collecting coins to purchase upgrades and surviving as long as possible. This version contains all 3 versions of ComputerHead: Springloaded: ComputerHead: Springloaded ComputerHead: Springloaded (Xbox One) ComputerHead: Springloaded (Windows)