Codename: Black Crow
Aurora never had a choice. Raised on the battlefield as a child soldier, now the past is back. Codename: Black Crow combines the relentless pace of top-down arcade shooters with RPG progression and a personal, emotional story. Set years after the events of Biomech Hell, Codename: Black Crow follows Aurora, a young soldier trained by the war legends Rock and Stan — better known as Thunderflash. Once a child soldier in a remote area of Mexico, Aurora carries a painful past, revealed through focused, impactful dialogues and illustrated hi-res anime-style scenes that enrich the game’s retro atmosphere. Start with a knife and a handful of rations in a hostile land swarming with enemies. Use your radar to explore over 100 areas, gather resources, clear outposts, find new gear, and craft upgrades at workbenches. Level up, unlock new blueprints, and face off against brutal bosses and challenges. Thunderflash 2 it’s been integrated as an unlockable bonus inside Codename: Black Crow. Complete the main campaign to unlock this retro shooter experience. Features: * A mature, emotional story filled with powerful moments. * Fight, explore, gather materials, and craft upgrades. * Unlock new equipment to access fresh paths and tactics. * Discover 3 different endings. * Conquer enemy outposts and face brutal bosses. * Unlock Thunderflash 2, the direct sequel to Thunderflash! * Authentic 16-bit pixel art style. * Gorgeous hand-drawn illustrations by Coconut Art.