Clockwork Revolution
Wield the power of an incredible device to travel back in time, changing the past and rewriting the future of the city you call home: the vibrant steampunk metropolis of Avalon. In this immersive RPG, you'll step into the shoes of Morgan Vanette, a fully customizable player-character and member of the Rotten Row Hooligans. Travel between past and present as you battle the ruthless Lady Ironwood, who has been manipulating time to keep the working class struggling while amassing immense wealth and power. Your interactions and choices will have a butterfly effect on the deep, narrative-driven world, shaping characters and events in unexpected ways With the power of time in your hands, how will you fight your way through Avalon’s history and redefine its future? CONTROL YOUR JOURNEY, YOUR WAY Create your character from the ground up and specialize with gear, attributes, and skills. Your choices can let you hack hostile automaton robots, craft intricate steampunk weapons and gadgets, and control time itself. A WONDROUS STEAMPUNK WORLD Welcome to Avalon, a Victorian-era metropolis where automaton robots patrol the streets, wealthy citizens replace their limbs with ornate clockwork prosthetics, steam trains fly overhead, and mechanical servants fulfill their masters’ every whim. YOUR CHOICES RESHAPE AVALON Your decisions in the past echo through time, reshaping Avalon in unexpected ways. From character interactions to storefronts to the city itself, your choices–big and small–won't just change the world, they’ll rewrite it. A DEEP AND GRITTY ADVENTURE Experience the industrial rot, class warfare, and occult machinery that make Avalon a dangerous, unpredictable, and darkly funny place. You’ll cross paths with unforgettable characters: friends who betray you, enemies who make a little too much sense, and a city that remembers every choice you make.