Cities Skylines II - Ultimate Edition
Cities: Skylines II: Ultimate Edition gives you access to the base game, the Expansion Pass: Waterfronts, and an additional 3 Creator Packs and 3 Radio Stations. Included in the Waterfronts Expansion Pass is the San Francisco Set, the Creator Packs Modern Architecture and Urban Promenades, the Bridges & Ports Expansion and the radio packs Deluxe Relax Station, Soft Rock Radio and Cold Wave Channel. If you can dream it, you can build it. Raise a city from the ground up and transform it into the thriving metropolis only you can imagine. You've never experienced building on this scale. With deep simulation and a living economy, Cities: Skylines II delivers world-building without limits. Lay the foundations for your city to begin. Create the roads, infrastructure, and systems that make life possible day to day. It's up to you – all of it. How your city grows is your call too, but plan strategically. Every decision has an impact. Can you energize local industries while also using trade to boost the economy? What will make residential districts flourish without killing the buzz downtown? How will you meet the needs and desires of citizens while balancing the city's budget? Your city never rests. Like any living, breathing world, it changes over time. Some changes will be slow and gradual, while others will be sudden and unexpected. So while seasons turn and night follows day, be ready to act when life doesn't go to plan. An ever-expanding community of Builders means more opportunities to build a truly groundbreaking city with mods. They're now more easily available in Cities: Skylines II. The most realistic and detailed city builder ever, Cities: Skylines II pushes your creativity and problem-solving to another level. With beautifully rendered high-resolution graphics, it also inspires you to build the city of your dreams.