Catty & Batty: The Spirit Guide
Catty & Batty: The Spirit Guide is a casual couch co-op puzzle game, inspired by Lemmings and Tower Defense! Play as Catty or Batty and build a path to guide spirits home. 🐈🦇 Features: ● Campaign with 30 levels for 1-2 players (local co-op) ● Switch characters on-the-fly when playing solo ● Over 800 hand-drawn sprites ● Over 150 animations ● Over 100 new sounds ● Original soundtrack ● 6 color modes (white, sepia, gray, dark, inverted, gameboy) ● About 2 hours of gameplay Streaming Permissions 🎬 You are allowed to stream and create videos of this game (Twitch, YouTube, etc.), even with monetization enabled. The music is an original soundtrack that is safe to stream. Have fun!