Cat and Ghostly Road
An atmospheric point-and-click quest in which you play as a wise white cat. One day the artist saved a cat that was in trouble, and they began to live together. There were no signs of trouble until one day an evil spirit attacked the artist. After this, the artist became seriously ill and now the wise white cat must help his friend and save him from death. To do this, you have to go on a dangerous journey into the world of ghosts and demons. Not all things here are what they seem: to see their true form, you need to have a special cat's vision. It will be a difficult path, but not a single demon can stop you!