Captain Tideborne and the Siren's Call
In this retro-inspired 2D platformer with pixel art charm, you’ll join Melissa Tideborne—a bold pirate chasing a childhood memory and the mystery of mermaids. Explore a sunken dungeon filled with deadly traps, lurking creatures and hidden treasures. Your stamina is always draining—every step, swim, and second counts. Will Melissa find the mermaid at the end of the dungeon, or will the siren’s call become her last lullaby? Melissa Tideborne is a pirate who, when still a child, was saved from a shipwreck from a mythical creature known as mermaid. Even since this moment Melissa became obsessed with mermaids and wanted to meet them, no matter what. After years of searching and going from place to place, whenever there was a small hint about sightings of mermaids, she finally found a clue, a sunken dungeon full of traps and dangers that is said to be a boundary between the human world and the siren's world. Journey together with Captain Tiderborne on a journey inspired on underwater levels from classic retro platformer games. What will Melissa find at the depths of the dungeon? Will she be able to meet the mermaid?