Candy Shop Simulator
Step into the sweet world of confectionery and build the candy shop of your dreams! Create delicious pastries, chocolates, gummies, and other tasty treats, then stock your shelves and welcome eager customers. Manage every aspect of your business, from pricing and inventory to expanding your store with new products and equipment. Experiment with recipes, unlock fresh opportunities, and grow your small neighborhood shop into a thriving candy empire. With charming visuals, satisfying management gameplay, and endless ways to customize your store, Candy Shop Simulator lets you create the sweetest business in town.