All aboard! Get ready for a colorful, brain-teasing puzzle experience where your goal is simple but oh-so-addictive: arrange all passengers to fit perfectly on their matching buses. Sounds easy? Think again! In this fun and relaxing puzzle game, you’ll face increasingly tricky challenges as you sort passengers by color and seat them correctly before the buses depart. Each level brings new patterns, tighter spaces, and more passengers to organize — testing your logic, speed, and strategic thinking. Game Features: Unique Puzzle Mechanics: Drag and arrange passengers so they fit into their designated bus seats. Every move counts! Dozens of Fun Levels: Start simple and progress to more complex puzzles with multiple buses and limited space. olorful and Relaxing Visuals: A bright, cheerful design to keep your mind sharp and your mood lifted. Earn Coins and Unlock Challenges: Complete levels perfectly to earn rewards and unlock new puzzles. Brain-Training Gameplay: Sharpen your problem-solving skills while having endless fun. Quick, Pick-up-and-Play Sessions: Perfect for short breaks or long puzzle-solving marathons. Can you keep up with the rush and seat every passenger before the buses leave? Test your organizational skills, plan your moves carefully, and become the ultimate bus puzzle master! Hop in, line up your passengers, and let the puzzle journey begin!