Bulwark: Falconeer Chronicles Demo
A FRESH TAKE Paint the landscape with ever more complex and stunning fortifications simply by building up from humble wooden structures to colossal defensive 'command towers'. Connect your towers through a freeform network of walkways and battlements to supply resources and defences. Build a refuge for the scattered people of this broken world and they will build their houses and industries powering your ambitions, AN OPEN WORLD OF WAVES AND LORE Extend your empire across many islands in this open world through a network of trading ships, discover new locations to build or conquer, and learn about the ancient history of the Ursee and its people in this continuation of the Falconer Saga. A DIVIDED WORLD Who you invite into your home determines your political alignment, unlocking new commanders and their flying units, war or trade-ship captains, new building options and architecture. DEFEND YOUR BULWARK Some in this world will eye your progress with envy, and violence and conflict will come for your settlements, and it will do so from the air. Your defences need to be strong, your towers mighty and your commanders with their warbirds, dragons and mighty airships need to be ready!