Buck 'n Grunts Bundle
Two excellent, retro-styled, 16-bit platform games together in one epic bundle! In Guts 'n Grunts, a boar named Rudy must destroy the Technocratic infrastructure in his mission to dethrone Klaus Küller, the highest of the Technocrats. Along the way, he will face mutants, giant robots, and pork-crazed scientists who can't stop eating. The game plays like classics from the 80s and 90s such as Contra and Turrican. Find power-ups. Earn upgrades. Swim, shoot, and roll for pig freedom! In Buck Blastem, a jackrabbit named Buck must destroy a horde of cybernetic pests including deadly scorpions, giant flies, and cybernetic spiders. Can this brave hero restore his decimated garden home? Explore large levels. Find gold and artifacts. Buy guns. Earn upgrades. Bring an end to the chaos!