BROK the InvestiGator Prologue
The very first PUNCH & CLICK! Narrative-driven adventure game that blends action, puzzles and investigation in never-before-seen ways. Will you use your brain... or your brawn? In a futuristic "light cyberpunk" world where animals have replaced humans, privileged citizens live under a dome protected from the ambient pollution while others struggle to make a living outside. Brok, a private detective and former boxer, lives with Graff, the son of his deceased wife. Although he could never elucidate her accident, recent events may shed some light on an even more tragic outcome... one that may be linked to their own existence. Will they be able to withstand the threats of this corrupted world and face their own destiny?