Blue Wednesday
An interactive game where the player can move through the city and chat with various NPCs, play the piano, and interact with lots of other items through the main character, Morris. The main parts of the game are mini games and adventures, and learning more about Morris's story through vivid cutscenes that pop up at key moments in the game. There are more than 20 mini games that help the player get immersed in the game and help them follow the main character's narrative. The game also offers collectible items and NPCs' stories that enrich the gaming experience.