BLACKTAIL - TGA21Demo
Become the witch of the woods in BLACKTAIL. Slavic myth comes to life in this surreal first-person action-adventure. Discover Yaga’s story and guide her along the path to become either the fearsome guardian of the forest or the dark legend that haunts children’s nightmares.