Before Exit: Gas Station + fig. bundle
1. Before Exit: Supermarket The lights are buzzing, the aisles are empty, and your supervisor is waiting for any excuse to fire you. As a supermarket employee, your job is to lock up - but "perfection" is the only way out. šŸ›’ Daily Assignments: Turn off every light, lock the fridges, and mop the floors. 🧐 Attention to Detail: Spot the smallest mistakes, from expired yogurt to flickering neon signs. āš ļø The Pressure is On: One missed task means facing the harsh reality of being fired. 2. fig. You wake up in a mysterious factory with no memories and limited tools. In this retro-inspired sci-fi platformer, you must fight through corridors and reclaim your abilities to find the truth behind your existence. šŸ¤– Action & Combat: Fight patrolling drones and face off against 3 demanding bosses. šŸ”“ Unlock Abilities: Collect chips to upgrade your skills and reach new areas. šŸ—ļø Uncover the Secret: Explore a strange world and discover the true meaning of "fig."