Babel Rising
Babel Rising lets you play as a God and use your powers to prevent humans from building the tower of Babel. Hurl bolts of lightning, cause massive earthquakes, or unleash gigantic floods upon the Babylonians. Face a wide range of challenging enemies and levels and use Kinect to get a unique feeling of power!