Awaysis Cult
PHYSICS DONE RIGHT A cutting edge blend of reactive and emergent physics, backed up by arcade-tight controls. It’s all about momentum and mayhem as you bounce off walls and bonk your enemies into the abyss. UNLIKELY HEROES Unlikely pals team up together to ascend the floating mountain of Awaysis. Explore the long lost secrets of the mystical temple to gear up, take on the Dark Lord of Darkness, and restore balance to the world. You’ll just have to convince the frog to get out of the hot-tub first before you embark on this wild adventure! A WORLD IN FLUX Explore a stunning world where ancient magic meets modern chaos. Awaysis is powered by a dynamic difficulty spawning system that will challenge your combat abilities as you smack your way through enemies (and maybe even some friends) to find enchanted loot. Great treasures are out there for those bold enough to find them! A SOUNDTRACK FOR THE AGES A bit-crushing soundtrack from the legendary Chip Tanaka (Metroid, EarthBound, Super Smash Bros. Brawl) to bop your friends and enemies too.