Astrold Two
Astrino is a small inhabitant of the Astro galaxy. His mission is to save his planet that was invaded by Asdrubald by enslaving the population. Through a collaborative experience, Astrino can request Astrold's support to help him in this mission. Born on January 11, 2018, in the form of Astrold Jump, it has been updated to the present day and adapted for consoles, creating a new intergalactic experience.