Artifex Mundi Essential Bundle
New to Artifex Mundi adventure games? Why not try three essential titles to give yourself a taste? Go ahead and track down the mysterious demonic preacher in Maple Creek, travel to Skull Island with a bunch of pirates on a ghost ship, and explore an enchanted forest in Grim Legends that’s just waiting to be discovered... Begin your journey with Artifex Mundi adventures here!