Another Dawn
A quiet holiday on a tropical island suddenly becomes your worst nightmare when a ruthless criminal organization kidnaps your family. Battle against hunger, thirst, unscrupulous mercenaries and wild creatures in order to stay alive and save your beloved! Gameplay features: - Engaging story, adventurous mix of action, survival and shooting. - Experience freedom while exploring extended semi-open world levels, like breathtaking tropical landscapes and huge mountain tunnels. - Find food, drinks, improvised weapons and everything you need to survive in the wild nature. - Run, swim, fight and shoot, taking on mercenaries and non-humans creatures, while exploring every corner of the island. - Non-scripted artificial intelligence: enemies tend to react actively and differently according to their own properties and your in-game behaviour. - Choose your favorite game mode: grab your preferred weapon and kill everybody face to face, or bypass enemies stealthily. - Realistic physics, implementing different impact reactions to materials and water floating system.